این دوره جهت ایجاد توانایی در پیاده سازی تکنولوژی های مختلف Voice در یک شبکه می باشد . اندازه این شبکه می تواند بزرگ و بسیار بزرگ باشد و این افراد می توانند راه کارهای Voice برای این شبکه پیشنهاد داده و آنها را پیاده سازی نمایند.این دوره روی Cisco Unified Communications Manager تمرکز کرده است . که پیش از این از آن با نام Call manager یاد می شد. و همچنین پیاده سازی QOS ، Gateway ، Gatekeeper ، IP Phone ها ، برنامه های کاربردی Voice و ابزار های مخصوص Router و Switch از محتوای آموزشی این دوره می باشد. و در انتها در مورد مباحث عیب یابی آموزش داده می شود
سرفصل های دوره:
Implementing Cisco Voice Communications and QoS *
Implementing Cisco Unified Communications Manager, Part 1 *
Implementing Cisco Unified Communications Manager, Part 2*
Troubleshooting Cisco Unified Communications *
Integrating Cisco Unified Communications Applications*
دوره آموزشی, موسسه آموزش CCNA Voip, CCNA Voip, مرکز آموزش CCNA Voip, آموزش CCNA Voip, کارگاه آموزشی CCNA Voip, مرکز آموزش, آموزش شبکه, آموزش شبکه و امنیت, دوره آموزشی شبکه و امنیت, موسسه آموزشی, موسسه آموزش CCNA Voip,