ابتدایی ترین و ساده ترین روش ارتباطی استفاده از خطوط تلفن است. یعنی راه تماس با شعب مختلف مجموعه می باشد که تماس ها هزینه های بالایی به همراه خواهد داشت. فرض کنید یکی از شعبه ها در خارج از کشور باشد حال وضع بدتر از قبل خواهد شد. با استفاده از VOIP به راحتی می توان یک تماس صوتی و تصویری از طریق اینترانت و یا اینترنت با هرشعبه دیگر را داشت و هزینه جز هزینه خرید پهنای باند اینترنت نخواهیم داشت. و در صورتیکه بستر شبکه ارتباطی برای ما باشد هزینه تماس صفر ریال خواهد بود برای این امر می توان بین شعب MPLS برای ارتباطات شبکه ایی استفاده کرد و پس از آن VOIP را بر روی آن راه ندازی کرد.
کسب دانش در این دوره به این معنی است که فرد توانابی لازم برای تخصص های Voice مانند :کارشناس Voice، مدیر شبکه Voice را دارا است.
سرفصل های دوره :
Voice Perspectives
Perspectives on Voice Before Convergence
Perspectives on Voice After Convergence
Unified Voice Using Call Manager Express
Connecting IP Phones to the LAN Infrastructure
Installing Cisco Unified Communications Manager Express
Basic CME IP Phone Configuration
Configuring Cisco Unified CME Voice Productivity Features
Connecting via Gateways and Trunks
Gateway and Trunk Concepts
Configuring and Verifying Gateways and Trunks
Voice Mail with Cisco Unity Express
Cisco Unity Express Concepts
Cisco Unity Express Configuration
The Smart Business Communications System Suite
Introducing the Smart Business Communications System
Configuring and Maintaining the UC500 Series for Voice
دوره آموزشی CCNA Voice, کارگاه آموزشی CCNA Voice, آموزش CCNA Voice, مرکز CCNA Voice, موسسه آموزشی, مرکز آموزشی, دوره آموزشی CCNA Voice, مدرس CCNA Voice, برترین مرکز آموزشی سیسکو, آموزش سیسکو, دوره آموزشی cisco, کارگاه آموزشی cisco