صفحه اصلی
EN
English
تماس با ما
ایمیل
ورود به سایت
جستجو
صفحه اصلی
محصولات
محصولات دوران
محصولات خارجی
خدمات
مقالات
رویدادهای دوران
مشتریان ما
آموزش
اطلاعات تماس با دوران
صفحه اصلی
محصولات
محصولات دوران
محصولات خارجی
خدمات
مقالات
رویدادهای دوران
مشتریان ما
آموزش
اطلاعات تماس با دوران
VoIP and VC
/
3CX
/
3CX Phone System Pro
افزایش بهرهوری و ارتقا خدمات مشتری با 3CX Phone System Pro
با استفاده از
3CX
Phone System Pro، به مشتریان خدمات بیشتری را ارائه کنید ، فروش شرکت را افزایش دهید ، بهرهوری کارکنان را ارتقا دهید و هزینههای تماس خود را کاهش دهید! این محصول از مزیت ویژگیهای پیشرفته مرکز تماس، یکپارچهسازی Exchange/LDAP، پشتیبانی Salesforce & Dynamics CRM، حضور گسترده فرا دفتری و گزارشدهی بهتر در مقایسه با نسخه استاندارد سیستم تلفن
3CX
برخوردار است
.
نسخه حرفهای (Pro) کلیه ویژگیهای برجسته نسخه استاندارد سیستم تلفن
3CX
را در شامل میگردد؛ و البته ویژگیهای تماس پیشرفته و بی مانندی را ارائه میکند که شما میتوانید آنها را در ارائه هر چه خدمات به مشتریان خود و حفظ مزیت رقابتی شرکت خویش به کار گیرید.
ویژگیهای تماس پیشرفته:
•
هرگز تماسی از دست نمیرود ! مشتریان میتوانند تماس خود را قطع نمایند درحالیکه جایگاه آنها در صف انتظار به قوت خود باقی است. پس از اینکه نوبتشان شود ، با آنها بهطور خودکار مجددا تماس گرفته خواهد شد.
• بازنگری مدت انتظار مشتریان در صف پیش از اینکه کارکنان تماس گیرند و ارزیابی تماسهای پاسخ داده شده/نشده.
• بهبود خدمات مشتریان از طریق غربالگری تماسها با تکیه بر قابلیتهای Listen In ، Listen In & Whisper، و Barge In.
با تکیه بر ویژگیهای تماس پیشرفته (مانند ، آمار بلادرنگ تماسها ، والبُردها ، هشدارهای SLA، انتخاب صفها و غیره)، بهرهوری کارمندان را افزایش دهید. بهعلاوه ، نسخه حرفهای این محصول از مزیت یکپارچهسازی با IVR و دفترچه تلفن Microsoft Exchange نیز برخوردار است
.
ویژگیهای کلیدی
3CX Phone System Pro
:
•
پایش وضعیت صفها از طریق ارزیابی تعداد تماس گیرندههای داخل صف
• ثبت ورود/خروج کارکنان برای رسیدگی به تماسهای داخل صف
• بازنگری زمان ورود/خروج کارکنان برای رسیدگی به تماسهای داخل صف
• والبُردها – نمایش بلادرنگ آمار تماسها و صفها بهطور مستقیم بر روی مانیتور
• راهکارهای مدیریت صف دیگر به شرح ذیل هستند:
o زمانبندی نوبت گردشی
o اول طولانیترین زمان انتظار
o اول کوتاهترین زمان تماس
o اول کمترین تماس پاسخ داده شده
o الگوریتم Hunt by Threes – تصادفی
o الگوریتم Hunt by Threes – اولویتبندی شده
• اطلاعرسانی آنی زمانیکه تماسگیرندهها بیش از زمان SLA تعیینشده در صف در انتظار ماندهاند
• برآوردن نیازمندیهای خدمات مشتریان از طریق مشاهده کلیه رویدادهای تماس
ویژگیهای کلیدی PBX:
• یکپارچگی Unified Messaging در Microsoft Exchange
2012
Server با
3CX
Phone System برای ارسال پیام صوتی و IVR
• یکپارچگی با دفترچه تلفن Microsoft Exchange
2012
• رویت موارد نصب
3CX
راهدور و رویت حضور همکاران در دفاتر دیگر در نقطه از جهان
همین امروز برای ارتقا به
3CX
Phone System Pro اقدام نمایید
3CX
Phone System Pro از لایسنس برای ارتقا استفاده می کند و فقط کافی است که آن را خریداری و
3CX
Phone System را مجددا فعالسازی نمایید
>>>
جهت کسب اطلاعات بيشتر اينجا کليک نماييد.
<<<
6.1.7.0
گروه دوران
V6.1.7.0