صفحه اصلی
EN
English
تماس با ما
ایمیل
ورود به سایت
جستجو
صفحه اصلی
محصولات
محصولات دوران
محصولات خارجی
خدمات
مقالات
رویدادهای دوران
مشتریان ما
آموزش
اطلاعات تماس با دوران
صفحه اصلی
محصولات
محصولات دوران
محصولات خارجی
خدمات
مقالات
رویدادهای دوران
مشتریان ما
آموزش
اطلاعات تماس با دوران
VoIP and VC
/
3CX
/
3CX Windows Phone
سیستم تلفن
3CX
در واقع یک PBX نرمافزاری مبتنی بر ویندوز است، که بر اساس استاندارد SIP با تلفنهای IP ، ترانکهای SIP و گیتویهای VoIP کار میکند؛ که راهحل PBX کاملی را بدون هزینه اضافی و چالشهای بغرنج مدیریتی PBX «سبک قدیم» ارائه میکند. درحالیکه بیش از 30000 شرکت در جهان از آن استفاده میکنند، سیستم تلفن 3CX بخاطر ارائه نوآوری و فناوری پیشرفته و نوین به شهرتی جهانی دست یافته است.
نصب و مدیریت ساده
با توجه به اینکه
3CX
روی سیستم عامل ویندوز اجرا میشود، لذا این سیستم بهسهولت توسط Admin شبکه قابل نصب و مدیریت است. سیستم تلفن
3CX
از قبل برای کار با تلفنهای IP، گیتویهای VoIP و ترانکهای SIP پرطرفدار پیکربندی شده است که به دلیل سادگی بهطور چشمگیری در وقت و انرژی برای پیکربندی و مدیریت این دستگاهها صرفهجویی خواهد کرد. این مهم بدون نیاز به دانش یا آموزشهای فنی مرتبط در زمینه ارتباطات و مخابرات یا لینوکس بوسیله کنترل مرکزی از کنسول
3CX
، مدیریت می شود.
قابلیت جابجایی خطوط داخلی در هر نقطه و هر زمان
•
3CX
کلاینتهایی را برای تلفنهای هوشمند و لپتاپهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز یا مک را شامل میگردد. بر این اساس، کاربران میتوانند از خطوط داخلی تلفن دفتر کار خویش در هر نقطه و هر زمان استفاده کنند، به نحوی که عدم حضور در محیط کار احساس نشود. این مزیت علاوه بر افزایش بهرهوری بخاطر قابلیت انجام کار از هر مکانی، سبب می شود کارمندان برای تاثیرگذاری حرفهای بیشتر با شماره های اختصاصی خود و بدون هزینه با دفتر کار در تماس باشند.
کاهش قابل ملاحظه صورت حساب تلفن و افزایش فروش
•
با استفاده از
3CX
، شرکتها میتوانند علاوه بر افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان، هزینههای تلفن خود را به میزان حداکثر 80% از طریق کاربرد ترانکهای SIP، WebRTC، تماس رایگان با خطوط داخلی و دفاتر راه دور و کاهش تعداد خطوط تلفن ثابت تقلیل دهند. به بیان دیگر افزایش میزان رضایت مشتریان به دلیل قابل دسترس بودند کارمندان همراه با صرفهجویی در هزینههای خواهد بود. همچنین امکاناتی مانند اضافه یا حذف کردن ساده خطوط داخلی و شناسایی فرد تماس گیرنده از طریق یکپارچهسازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) جزو مزیت های برتر نرم افزار
3CX
است.
10 مزیت سیستم تلفن 3CX
1. مبتنی بر نرمافزار و نصب و مدیریت آسان
2. خرید و گسترش ارزان
3. قابلیت دسترس از هر نقطه با استفاده از کلاینتهای اندروید و iOS
4. بدون نیاز به اضافه کردن تجهیزات جدید شبکه و سرور
5. صرفهجویی در صورت حساب تلفن با استفاده از کلاینتهای راهدور/تلفن همراه و ترانکهای SIP
6. ویدئوکنفرانس یکپارچه بدون نیاز به Plug-in
7. سرعت پاسخگویی مناسب با استفاده از صفهای تماس پیشرفته
8. یکپارچگی با نرم افزارهای محبوب CRM
9. مبتنی بر استانداردهای تلفنهای IP و ترانکهای SIP پرطرفدار
10. دسترسی سریع به تماس یا یک کلیک
>>>
جهت کسب اطلاعات بيشتر اينجا کليک نماييد.
<<<
6.1.7.0
گروه دوران
V6.1.7.0