ارسال ساده پیام و یکپارچه برای ارتقای تعامل و همکاری

    Cisco Unity Connection را باید راه حلی قوی برای ارسال پیام و پست صوتی یکپارچه معرفی کرد که امکانات ارسال پیام انعطاف‌پذیری را توام با گزینه‌های پیشرفته فناوری اطلاعات و همچنین مدیریت ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

    Cisco Unity Connection دسترسی و مدیریت سریع و آسان پیام‌ها را از طریق صندوق پستی ایمیل ، مرورگر وب ، برنامه  Cisco Jabber، تلفن IP یکپارچه سیسکو ، تلفن هوشمند و یا تبلت برای کاربران امکان‌پذیر می‌سازد. همچنین ، این محصول فرمت های انعطاف‌پذیری را برای دسترسی و تحویل پیام ارائه می‌کند، از جمله پشتیبان از فرمان‌های صوتی، تبدیل گفتار به نوشتار و حتی پیام‌های تبریک ویدئویی.
     Cisco Unity Connection  بطور کامل قابل مجازی‌سازی بوده و بر روی سخت‌افزار مبتنی بر مشخصات اختصاصی قابل اجرا است.
    «Unity Connection» بسادگی از طریق «Cisco Prime Collaboration» که یک برنامه‌ کاربردی برای مدیریت یکپارچه امکانات صوتی و تصویری بوده قابل گسترش و بکارگیری ، تدارک ، پایش و مدیریت است.

    مزایا

     Cisco Unity Connection  مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد را ارائه کرده برخی از مزایای متعددشان در ذیل ارائه شده اند:

    •    دسترسی کاربری انعطاف‌پذیر و سریع به پیام‌ها
    کاربران می‌توانند بواسطه دسترسی سریع و کارامد به پیام‌ها از طریق دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی متفاوت مورد استفاده‌شان براساس فرمت مدنظرشان در وقت صرفه‌جویی و بهره‌وری را افزایش دهند.

    •    مدیریت و نظارت مقرون به صرفه و ساده
    «Unity Connection» کاملاً مجازی‌سازی شده ، انعطاف‌پذیر بوده و به سادگی در محیط‌های کاربردی و شبکه‌های گوناگون قابل ادغام است.
    این محصول از طریق برنامه  Prime Collaboration  قابل مدیریت است (که تدارک ، فعال‌سازی خدمات ، پایش ، تحلیل و گزارش عملکرد ، مدیریت ارتقای محصول و مدیریت لایسنس ها را پوشش می‌دهد).

    •    فوق العاده امن و سازگار
    بخاطر انعطاف‌پذیری در اندازه و مقیاس ، «Cisco Unity Connection» را باید راه‌حل ارسال پیام یکپارچه‌ای معرفی کرد که از سال 2005 اکثر شرکت‌های متوسط و جهانی ، دولتی و حتی امنیت اطلاعات آن را برای سازمان خود برگزیده‌اند.

    نیازمندی‌های سیستم

    سیستم  Cisco Unity Connection  به عنوان یک ماشین مجازی برای سخت‌افزار مبتنی بر مشخصات Cisco UCS یا هر مشخصات دیگری اجرا می‌شود.





    6.1.7.0
    گروه دورانV6.1.7.0