فرآیند رسیدگی به شکایات به عنوان جز لاینفک نظام مدیریت کیفیت مورد تاکید هئیت مدیره گروه دوران می باشد. از نگاه گروه دوران دريافت و رسيدگی به پيشنهادات، انتقادات و يا شکايات مشتريان گرامی بسيار با اهميت تلقی گرديده و حق مسلم شما محسوب می‌گردد، لذا خواهشمند است با يکی از روش‌های زير با ما ارتباط برقرار نمایيد:

1.       تکميل و ارسال فرم الکترونيکی زیر

2.       بر قراری تماس با واحد روابط عمومی، شماره 43585290 (021) برای پيشنهادات و انتقادات - و نیز 43585297 (021) برای شکايات

بخش رسیدگی به شکایات گروه دوران موظف است علاوه بر بررسی و پیگیری شکایات، حصول نتیجه نهایی و جلب رضایت مشتری، موارد ثبت شده را در جلسه بازنگری مدیریت به منظور ایجاد اصلاحات لازم در سیستم و جلوگیری از تکرار موارد مشابه مطرح نماید.

  1404/01/31          
  * نام و نام خانوادگی :     * آدرس پست الکترونیکی :     * شماره تماس همراه :   
  سازمان / شرکت:     آدرس وب‌سایت:     شماره تماس ثابت:  
   عنوان:  
  *موضوع :  
   توضیحات:  
  ارسال
6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0