فرآیند رسیدگی به شکایات به عنوان جز لاینفک نظام مدیریت
کیفیت مورد تاکید هئیت مدیره گروه دوران می باشد. از نگاه گروه دوران دريافت و
رسيدگی به پيشنهادات، انتقادات و يا شکايات مشتريان گرامی بسيار با اهميت تلقی
گرديده و حق مسلم شما محسوب میگردد، لذا خواهشمند است با يکی از روشهای زير با
ما ارتباط برقرار نمایيد:
1.
تکميل و ارسال فرم الکترونيکی زیر
2.
بر قراری تماس با واحد روابط عمومی، شماره 43585290 (021) برای پيشنهادات و انتقادات - و نیز 43585297 (021) برای شکايات
بخش رسیدگی به شکایات گروه دوران موظف است علاوه بر بررسی و پیگیری شکایات، حصول
نتیجه نهایی و جلب رضایت مشتری، موارد ثبت شده را در جلسه بازنگری مدیریت به منظور
ایجاد اصلاحات لازم در سیستم و جلوگیری از تکرار موارد مشابه مطرح نماید.