چشم‌انداز محصول

           Cisco MediaSense یک بستر مبتنی بر شبکه با استانداردهای باز بوده که ضبط ، پخش دوباره ، پخش زنده و ذخیره رسانه‌ها از جمله رسانه‌های صوتی و تصویری را پشتیبانی می‌کند. این گزینه بستری مقرون‌ به صرفه و کارامد را برای ضبط مکالمات تجاری مثلاً تعاملات واحد خدمات مشتری را ارائه کرده است.


          ارزش تجاری

          کسب و کارها و سازمان‌ها باید به دلایل متفاوت از جمله رعایت مقررات ، مدیریت کیفیت ، کشف موارد نقض قوانین ، آموزش کارمندان ، اطلاعات امنیت تجاری و بهینه‌سازی خدمات به مشتریان تماس‌های خود را ضبط نمایند. متاسفانه ، راه‌حل‌های ضبط سنتی غالباً هزینه‌بر و دشوار هستند. ولی  Cisco MediaSense این چالش‌ها را از طریق ضبط صوت و تصویر بر روی شبکه ، ساده‌سازی معماری ، کاهش هزینه‌ها و مقیاس‌پذیری بهینه در انواع سناریوهای کاری مانند ضبط انتخابی ، انتقال تماس‌ها ، ضبط مبتنی بر سایت و کنفرانس‌های چندجانبه برطرف ساخته است.  MediaSense  جستجو و پخش داخلی موارد ضبط شده را ممکن ساخته و اکنون شما به آسانی می‌توانید از مزایای آن در ارتباط با تعاملات واحد خدمات مشتریان توام با قابلیت‌های «Cisco Finesse Agent Desktop» استفاده کنید.

          علاوه ضبط و پخش مجدد ،  Cisco MediaSense  جریان رسانه را بر روی شبکه امکان‌پذیر ساخته و در عین حال ، از قابلیت‌های  Video on Hold  (VoH) از طریق «Cisco Unified Communications Manager» (UCM)، «Video on Queue» (ViQ) بواسطه  Cisco Remote Expert  و «Cisco Unified Customer Voice Portal» (Unified CVP)، «Video Greeting» از طریق  Cisco Unity Connection  و پایش زنده تماس‌های واحد خدمات مشتری نیز پشتیبانی می‌کند.

          معماری مبتنی بر شبکه MediaSense دسترسی سریع به رسانه‌های ضبط شده را از طریق برنامه‌های کاربردی متفاوت بدون توجه به مکان کاربر صرفاً بواسطه واسط‌های برنامه‌نویسی برنامه کاربردی (API) ساده امکان‌پذیر می‌سازد. این واسط‌ها استانداردهای باز وب را پیاده‌سازی کرده که از اکوسیستم گسترده  برنامه‌های کاربردی شرکای فناوری سیسکو از جمله راه حل‌های مدیریت کیفیت (QM) و مدیریت کیفیت پیشرفته (AQM) پشتیبانی می‌کند.



          سیسکو VoIP, ویپ, فروش VoIP, فروش تلفن IP, آموزش VoIP, آموزش Cisco VoIP, سیسکو Call Manager, سیسکو CUCM, لایسنس CUCM, سیسکو Call Center, تلفن سیسکو, آموزش CUCM, آموزش VoIP, آموزش Cisco VoIP

          6.1.7.0
          گروه دورانV6.1.7.0