Cisco Unified Contact Center Express یا به اختصار «Unified CCX» راهحلی یکپارچه با ویژگیهای متعدد برای مدیریت تماسهای صوتی مشتری و در عین حال، بهرهمندی از کلیه مزایای گسترش و استفاده از «Cisco Unified Communications» با پوشش کامل را ارائه میکند. این محصول ویژگیهای مدیریت و نظارت ، مسیریابی تماس پیچیده چند کانالی را برای بخشها ، دفاتر شعب ، یا شرکتهای کوچک عرضه میکند.
بعلاوه از قابلیت نصب ، پیکربندی و میزبانی برنامه کاربردی آن و همچنین کاهش پیچیدگی یکپارچهسازی برنامه کاربردی تجاری ، سهولت مدیریت و نظارت ، افزایش انعطافپذیری و کارایی میزبانی شبکه برخووردار است. با تمام این ویژگیها، «Cisco Unified Contact Center Exptress» شبکهای واقعاً تعاملی را به مشتری ارائه میکند.
«Unified CCX» قابلیتهای مدیریت تماس جامع و مسیریابی تماس پیچیدهای را عرضه کرده و در عین حال، راهحل گزارشگری تعبیهشدهای را شامل میگردد که نمایی جامع از آمار مرکز تماس را در نگاه پیشروی قرار میدهد.
این محصول قطعهبندی شبکه مشتری را با تکیه بر قابلیت پاسخ صوتی تعاملی پیشرفته و خدمات مشتری پیشگستر برای ارائه تجربه کاربری بی مانند بواسطه قابلیتهای مدیریت تماس یکپارچه امکانپذیر میسازد. قابلیتهای این محصول که در آنها از چندین کانال ارتباطی پشتیبانی شده به شرح ذیل هستند: مدیریت صدا ، ایمیل ، وب چَت و جستجو در شبکه های اجتماعی.
ویژگیها و مزایا
• قابلیتهای مدیریت تماس جامع و مسیریابی تماس پیچیده
• یکپارچه سازی رسانه اجتماعی ، وب چَت و ایمیل
• ویژگیهای توزیع خودکار تماس ، از جمله مسیریابی شرطی ، تماس در صف و زمان انتظار پیشبینی شده پیامها
• یکپارچگی حضور از راه دور برای افزایش رضایتمندی تماسگیرنده
• بهینهسازی نیروی کار از جمله مدیریت نیروی کار و مدیریت کیفیت پیشرفته
• گزارشات و داشبوردهای بلادرنگ و سوابق گذشته با گزینههای انعطافپذیر از طریق «Cisco Unified Intelligence Center»
• ویژگی «Mobile Skill Manager» برای مدیریت در حال حرکت
«Cisco Unified Contact Center Express» در سه بسته نرمافزاری متناسب با نیازمندی مشتری عرضه میشود.
مزایای تجاری اصلی
• بهبود رضایمندی و وفاداری مشتری بواسطه مدیریت تماس جامع
• بهبود بهرهوری نیروی کار
• بهینهسازی قابل ملاحظه در هزینهها از طریق ارائه راهحل «All-In-One»، «Easy-to-Use» و «Easy-to-Deploy»
ویژگی
|
ویژه
|
ارتقا یافته
|
استاندارد
|
اختیاری
|
Inbound Voice
|
بله
|
بله
|
بله
|
خیر
|
یکپارچگی با «Cisco Unified Presence Server »
|
بله
گنجانده شده
|
بله
گنجانده شده
|
بله
گنجانده شده
|
بله
|
Blended Preview Outbound Dialer
|
بله
گنجانده شده
|
خیر
|
خیر
|
خیر
|
Outbound IVR
|
بله
|
خیر
|
خیر
|
خیر
|
Agent E-mail
|
بله (CAD )
|
خیر
|
خیر
|
خیر
|
Web Chat
|
بله
گنجانده شده
|
خیر
|
خیر
|
خیر
|
گزینه «Inbound Voice High-Availability »
|
بله
|
بله
|
خیر
|
بله
|
Outbound Voice
|
بله
|
بله
|
بله
|
بله
|
ضبط تماس
|
بله
|
بله
|
بله
|
بله
|
گزینه مدیریت کیفیت
|
بله
|
بله
|
خیر
|
بله
|
گزینه مدیریت کیفیت پیشرفته
|
بله
|
بله
|
خیر
|
بله
|
گزینه مدیریت نیروی کار
|
بله
|
بله
|
خیر
|
بله
|
فروش تجهیزات voip سیسکو, فروش تجهیزات ویپ cisco, ویپ, فروش VoIP, سیسکو VoIP, فروش ویپ, فروش تلفن IP, سیسکو Call Manager, سیسکو CUCM, فروش CUCM, تلفن سیسکو, ارتباط voip, سیسکو VoIP, فروش سیستم ویپ, سیستم ویپ, فروش VoIP, فروش ویپ, فروش تلفن سیسکو, فروش تلفن cisco, ویپ سیسکو, فروش تلفن IP, سیسکو CUCM, تلفن سیسکو, فروش تلفن سیسکو, فروش تلفن cisco, ویپ سیسکو, سیستم IP Telephony