ویدئو کنفرانس

        در حال حاضر یکی از نیازهای اصلی شرکت ها ایجاد یک اتاق کنفرانس مجازی برای برگزاری جلسات می باشد. بسیاری از شرکت ها به دلیل بعد مسافت و هزینه بالای رفت و آمد امکان برگزاری هر روز جلسات را نخواهند داشت ولی با بهره مندی از سیستم Video Conferencing قادر خواهند بود بدون توجه به محل جغرافیایی نقاط، اقدام به برگزاری جلسه در هر ساعت از روز نمایند.

        تجهيزات ویدئوکنفرانس اين امکان را برای کاربران خود فراهم می سازد تا شخص بتواند بدون در نظرگيری زمان و مکان و با استفاده از هر دستگاهی در فضای مجازی، محيطی کاملا طبيعی را تجربه کند تا حدي‌که خود را در آن زمان و مکان حس کند.

        در دنيای امروز که رقابت نزديک در ميان نهاد ها، سازمان های دولتی و خصوصی در جهت ارائه خدمات با کيفيت و مقرون به صرفه مقياسی جهانی پيدا کرده است. راه حل های جامع و کامل گروه دوران با در نظر گيری کمترين هزينه، موانعی همچون ازدياد فاصله و مقوله زمان و ... را به راحتی حل می نمايد. اين تجهيزات امکان ايجاد بهترين نوع ارتباط صوتی و تصويری را مطابق با نوع نياز کاربر فراهم می سازد و به اين گونه گروه دوران توانسته رضايت مشتريان خود را در تمامی زمينه ها بدون هيچ محدوديتی فراهم سازد.

        در همین راستا، شرکت نوآوران ارتباطات دوران، کلیه فعالیت های حوزه ویدئوکنفراس را در بستر محصولات پلی کام اعم از مشاوره، فروش، نصب و راه اندازی به مشتریان خود ارائه می دهد.

        فرم ثبت درخواست یا مشاوره

        6.1.7.0
        گروه دورانV6.1.7.0