جمعه, 5 ارديبهشت 1404
02123456789
خدمات

    دوره های آموزشی کسپرسکی

    پشتیبانی فنی

    در سال هاي اخير تمرکز بر افزايش رضايت مشتريان، محور فعاليت هاي شرکت هاي ارائه دهنده خدمات شده است. به طوري که ارائه خدمات با کيفيت و با هزينه مناسب به مشتري به عنوان يکي از مزيت هاي رقابتي در بسياري از کسب و کار مطرح است. در چنين شرايطي ارائه خدمات به مشتريان تبديل به فرآيندي پيچيده شده و نيازمند برنامه ريزي دقيق و به کارگيري استانداردها و تجارب موفق در اين حوزه است.


     از اين رو شرکت داده پردازان دوران با هدف مشتري محوري اقدام به ارائه خدمات فني خود براساس چارچوب بين المللي و کارآمد نموده است. تعامل سازنده ميان ارائه دهنده خدمت ومشتريان نکته کليدي در توسعه و بهبود کيفيت خدمات، محسوب مي شود.



    6.1.7.0
    گروه دورانV6.1.7.0