3CX WebMeeting: برگزاری جلسات آنلاین و ویدئو کنفرانس (Webinar)




    جلسات رو در رو را با یک کلیک برگزار نمایید! چگونه؟ با استفاده از 3CX WebMeeting که مبتنی بر WebRTC است و نیاز به استفاده از نصب کلاینت‌ها را برطرف می‌سازد. این محصول راه‌حل کنفرانس مبتنی بر وب با استفاده آسان است که شیوه ارتباط و همکاری در داخل شرکت و با مشتریان را متحول کرده و از طریق میزبانی آنلاین جلسات، در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی می کند. این راه‌حل با سه گزینه گسترش و پیاده‌سازی متفاوت عرضه می‌گردد:

    1.    یکپارچه‌سازی با 3CX Phone System (PBX)،
    2.     3CX WebMeeting Server(On-primise)  
    3.    میزبانی بوسیله 3CX(Cloud).

    با  WebRTC، نیاز به استفاده از Plug-in نخواهد بود
    3CX WebMeeting از فناوری WebRTC استفاده می‌کند ، که ارتباطات ویدئویی و صوتی را از طریق مرورگر اینترنت برقرار می‌کند. شرکت‌کننده‌ها هم اکنون می‌توانند به‌طور ساده‌تر و موثرتر به جلسات ملحق گردند بدون‌ این‌که نیاز به دانلود Plug-in اضافی داشته باشند. با این روش لینک تماس انفرادی WebRTC برای هر کاربر ارسال می شود و برقراری ارتباط به وبینار با یک کلیک میسر خواهد بود.
    صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها با استفاده از ویژگی‌های متعدد کنفرانس مبتنی بر وب
    امروز جلسات آنلاین به چیزی بیش از ارتباط تصویری نیاز دارند ، ارائه‌ها باید از کیفیت HD و کیفیت صوتی چند لایه برخوردار باشند ، به‌طوریکه حضور شما را در محل القا کند:

    •    امکان به اشتراک گزاری فایل های ارائه کننده مانند Power Point؛ بدون نیاز به اشتراک گزاری صفحه نمایش میسر است، یا ارجاع کاربران به یک وب‌سایت خاص از طریق ویژگی مرورگر مشترک امکان‌پذیر خواهد بود.
    •    تمام ویژگی‌های کلاس درس مانند نظرسنجی و بازخورد، باعث افزایش تاثیرپذیری و  مشارکت شرکت کنندگان را ممکن می سازد. همچنین شرکت کنندگان  از طریق قابلیت کنترل از راه‌دور بر روی سیستم عامل ویندوز ، قابل پشتیبانی خواهند بود و امکان تحویل کنترل جلسات به شرکت کننده‌ گان میسر شده است.






    جلسات آنلاین برای همه

    خرید و تهیه لایسنس آسان بدون نیاز به پرداخت های پر دردسر که نیاز به اشتراک حساب بانک های خارجی و هزینه‌های سنگین ماهانه به ازای هر کاربر دارند، به نحوی که دسترسی به 3CX WebMeeting با هزینه پایین به صورت سالانه برای همه اعضای شرکت یا سازمان امکان‌پذیر خواهد بود. برگزارکنندگان می توانند  از طریق حساب جلسات آنلاین شخصی خود از هر مکان و در هر زمان برای ایجاد جلسات آن لاین اقدام کنند.



    6.1.7.0
    گروه دورانV6.1.7.0