خدمات گروه دوران در زمینه ITIL
به طور کلی بسیاری از سازمانها ترجیح میدهند با بکار بستن چارچوبهای متفاوت از نقاط قوت هریک در زمینهای خاص، بیشترین بهره را ببرند. از این دیدگاه میتوان ITIL) ISO 20000) را در زمینه مدیریت عملیات و استراتژی، CMMI را در زمینه مدیریت ساخت و توسعه، Cobit را در زمینه مدیریت کارایی و ISMS (ISO 27001) را در زمینه مدیریت امنیت و ریسک بکار بست.
گروه دوران برای طراحی، پیادهسازی، بهبود و بازبینی فرایندهای سازمانی فاوا در زمینه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در کلیه سازمانها، ادارات و شرکتها اعلام آمادگی میکند. این شرکت با در کنار هم داشتن تیم فنی متخصصین ITIL ، ISMS، زیرساخت و طراحان نرمافزارهای مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات و مدیریت امنیت اطلاعات، از قدرت بالا و تجربه ارزشمندی در جهت پیادهسازی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برخوردار است.
عمده فعالیت های گروه دوران در زمینه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITSM و به طور اخص ITIL:
تهیه RFP برای سازمانها
جهت انتخاب مشاور شایسته برای پیاده سازی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL، سازمان ها نیاز به تهیه RFP مناسب در این زمینه دارند. برای تهیهRFP مناسب در این زمینه، شناخت درست از نیازهای سازمان و استاندارهای وابسته، مورد نیاز است. شرکت نوآوران ارتباطات دوران آمادگی لازم برای تهیه RFP مناسب برای کلیه سازمان ها را دارا می باشد.
خدمات مشاوره برای تحلیل شکاف وضع جاری تا مطلوب
جهت پیادهسازی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمان، کارشناسان نوآوران ارتباطات دوران پس از فرهنگسازی مناسب در سازمان که شامل آموزش هایی در این خصوص و همچنین آگاهسازی پرسنل در این زمینه می باشد، به شناخت سازمان پرداخته و وضعیت موجود را تا رسیدن به وضعیت مطلوب در زمینه مدیریت ارائه، پشتیبانی و نگهداری از خدمات فناوری اطلاعات در سازمان بررسی می نمایند.
خدمات مشاوره و پیادهسازی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
جهت پیادهسازی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمان، کارشناسان نوآوران ارتباطات دوران پس از فرهنگسازی مناسب در سازمان که شامل آموزش هایی در این خصوص و همچنین آگاهسازی پرسنل در این زمینه می باشد، به شناخت سازمان پرداخته و وضعیت موجود را تا رسیدن به وضعیت مطلوب در زمینه مدیریت ارائه، پشتیبانی و نگهداری از خدمات فناوری اطلاعات در سازمان بررسی می نمایند. در این راستا با توجه به بندهای استاندارد ISO 20000 و ضوابط تعریف شده در کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL)، مسیر حرکت به سوی وضع مطلوب را ترسیم نموده، سازمان را در روند پیادهسازی و تحول سازمان فناوری اطلاعات همراه با فرهنگسازی راهبری مینماید.
خدمات مشاوره و نظارت بر اجرا
کارشناسان نوآوران ارتباطات دوران میتوانند در طول پروژه پیادهسازی سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات به عنوان ناظر بر اجرای استاندارد (طرف سوم) نقشی کارا در دستیاری مدیران ارشد سازمان فناوری اطلاعات در طول دوره تحول سازمان فناوری اطلاعات ایفا نمایند. بدین ترتیب ریسک اجرا و پیادهسازی پروژه مدیریت خدمات فاوای سازمان تا حد زیادی کاهش مییابد.
برگزاری سیمنار و دوره های آموزش
با توجه به اهمیت مسأله آموزش و فرهنگسازی در زمینه سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، بخش آموزش گروه دوران, توانایی برگزاری دورههای مختلف آموزشی را در سطوح مختلف داراست. این دوره ها كه به صورت تخصصی در زمینه ITIL برگزار می شوند شامل دورههای تخصصی و حرفه ای می باشند. همچنین بخش آموزش در این زمینه توانایی برگزاری سمینارهایی با عنوان لزوم پیادهسازی ITIL در دنیای امروزی و آشنایی با سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و استانداردهای وابسته به آن را دارا میباشد.
فرم ثبت درخواست یا مشاوره