نرم افزار SupportCenter plus نرم افزاری است تحت وب برای پشتیبانی از مشتری که توانایی مدیریت موثر Ticketهای مشتری، حساب های کاربری، قرار داد سرویس و اطلاعات ارتباطی آنان را در اختیار سازمان قرار می دهد. مزایای مذکور تجربه کاری قوی و دقیقی را در اختیار کاربر نهایی قرار می دهد.

        مزایا

        ارتباطات از چندین کانال
        • ایمیل، تلفن، پورتال، رسانه اجتماعی و ...دریافت یک تنها یک نما از فعل و انفعال مشتری بدون توجه به کانال ارتباطی استفاده شده از سوی مشتری

        واحد های کسب و کار
        • اجازه دهید تا هر بخش از سازمان شما سرویس و یا محصول خاص خود را تعریف کرده و بعنوان یک واحد مستقل کار کند. در این باره باید بیشتر بدانید.

        مدیریت پاسخ از طریق ایمیل
        • رهگیری و مدیریت تمامی ایمیل های مشتریان با استفاده سیستم قوی مدیریت ایمیل

        پورتال مشتری
        • پیاده سازی پورتال خود مختار و دلخواه که این قابلیت را در اختیار مشتری قرار می دهد تا Ticket های خود را ارسال نموده، آنها را رهگیری کرده، در پایگاه دانش به جستجو پرداخته و گزارش گیری نماید.

        راهکارها و پایگاه دانش
        • قابلیت و عملکرد خود را با انجام کارهای تکراری از دست ندهید. اولین تماس و رسیدن به پاسخ یک واقعیت است

        مدیریت حساب کاربری و اطلاعات تماس
        • اطلاعات مشتریان خود شامل محصولات/سرویس های خریداری شده، قراردادهای فعال و ساختار سلسله مراتبی سازمان آنان را براحتی مدیریت نمایید.

        مدیریت SLA و قرارداد
        • مدیریت چندین قرارداد سرویس و پشتیبانی مرتبط با آن به مظنور ارایه خدمات و حسابرسی به موقع به مشتریان

        حسابرسی و مدیریت زمان برای مشتریان
        • رهگیری و ثبت زمان استفاده شده برای مشتریان، استفاده از فیلترهای متنوع برای دریافت جزئیات دقیق هر زمان

        گزارشات، داشبوردها و KPIها
        • با استفاده از گزارشات واقعی و بصری و داشبوردها هر نوع اطلاعاتی را در مورد Help Desk بدست آورید

        یکپارچگی با سیستم کامپیوتری تلفن
        • با فراهم سازی یکپارچگی بین سیستم تلفنی خود و SupportCenter Plus و ارائه تجربه ای متفاوت، مشتریان خود را شگفت زده کنید

        یکپارچگی با اکو سیستم سازمانی
        • اجازه دهید نرم افزارهای کاربردی موجود در سازمان با SupportCenter Plus ارتباط برقرار کرده و با آن تبادل داده نمایند

        پشتیبانی از چندین زبان
        • احساس راحتی در کاربر با ارائه واسطی هم زبان با آنها. SupportCenter Plus در 13 زبان گونان قابل تهیه است

        دسترسی سیار
        • قابلیت دسترسی به SupportCenter Plus برای آن دسته از مسئولین که نیاز به دسترسی ازطریق گوشی های خودکار خود را دارند. نسخه کلاینتی موبایل سازگار با iPhone، آندروید، Blackberry و دیگر گوشی های هوشمند است



        6.1.7.0
        گروه دورانV6.1.7.0