مدیریت رخداد
        • بازگردانی سریع سرویس دهی نرمال همراه با مدیریت جامع رخداد

        مدیریت مشکل
        • حذف موثر علت اصلی اتفاق و پایان دادن به درگیری با رخداد های تکراری و مدیریت خودکار سازی

        مدیریت تغییر
        • ارایه راهکار ساخت یافته و و اقدام برای رسیدگی تمام تغییرات در زیرساخت IT

        فهرست سرویس
        • با نمایش سرویس های ارایه شده، پیکره بندی روال کاری و خودکار سازی برای هر سرویس وجه مناسبی از IT در اختیار قرار می داده و آن را در زمان معین ارائه می دهد

        CMDB
        • رهگیری و مدیریت تمامی CIها در یک مجموعه مستقل، کسب دید بهتر و بیشتر بر روی دارایی ها با آگاهی از ارتباطات داخلی و استقلال هر یک از CIها

        مدیریت قرارداد و PO
        • تسهیل در چرخه عمر PO، از تولید تا تایید، ارایه و قرارداد هر خرید مستقل و کمک به سازمان دهی خرج و مخارج IT

        گزارشات
        • آکاهی از پیش آمد های Help Desk و اتفاقات درون آن با استفاده از ماژول های گزارش دهی قوی و بصری و داشبوردهای تعاملی

        یکپارچگی
        • قابل اجتماع و یکپارچگی با بسیاری از پلتفرم ها از ابزار های مانیتورینگ گرفته تا ابزارهای مدیریت کاربری و یکپارچگی مبتنی بر API به منظور ذخیره زمان و منابع

        مدیریت دارایی
        • تهیه فهرستی دقیق و کامل از تمام دارایی های سازمان با استفاده از مدیریت دارایی یکپارچه، اسکن و به روز رسانی هر یک از دارایی ها بصورت خودکار

         


        6.1.7.0
        گروه دورانV6.1.7.0