سنجش رضایتمندی مشتریان به صورت حضوری، تلفنی، مجازی و در تمامی درگاهای ارتباطی گروه دوران به صورت مستمر انجام می گیرد. تحلیل تمامی نظرات ارائه شده از جانب شما، موجبات حصول اطمینان گروه دوران از حسن عملکرد در تمامی زمینه های فعالیت را به همراه دارد. لذا خواهشمند است با يکی از روش های زير با ما ارتباط بر قرار نمایيد:

1.       تکميل و ارسال فرم الکترونيکی زیر

2.       بر قراری تماس تلفنی با واحد روابط عمومی، شماره 43585290 (021)-  43585297(021)

استفاده از نظرات ارائه شده همواره گروه دوران را در ایجاد تغییرات مثبت و رشد، پویا نگاه خواهد داشت.

  
  1404/02/19          
   * نام و نام خانوادگی :    * آدرس پست الکترونیکی :     * شماره تماس همراه :   
   سازمان / شرکت:     آدرس وب‌سایت:     شماره تماس ثابت:  
  
  1- میزان رضایت‌مندی از مدت زمان دریافت کاتالوگ و اطلاعات مورد نیاز شما
  
  2- سرعت انتقال درخواست شما به واحد ذیربط
  
  3- میزان رضایت‌مندی از تنوع محصولات و خدمات گروه دوران
  
  4- میزان رضایت‌مندی از نحوه‌ی ‍برخورد پرسنل گروه دوران
  
  5- میزان رضایت‌مندی از وضعیت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات
  
  6- میزان رضایت‌مندی از نحوه‌ی دسترسی به مسئولان و کارشناسان
  
  7- میزان رضایت‌مندی از کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده
  
  8- میزان رضایت‌مندی از طول مدت انجام پروژه
  
  9- میزان رضایت‌مندی از سطح قیمت محصولات و خدمات با توجه به کیفیت
  
  10- میزان رضایت‌مندی از تخصص، تجربه و مهارت نیروهای فنی
  
  11- میزان رضایت‌مندی از شیوه اطلاع رسانی در خصوص محصولات و خدمات جدید گروه دوران
  
  12- میزان رضایت‌مندی از حجم محصولات و خدمات متنوع گروه دوران
  
  13- عملکرد گروه دوران را چگونه ارزیابی می‌نمایید؟
  
  14- آیا مایلید ما را به دوستانتان معرفی نمایید؟
  
  چنان‌چه تمایل به درج پیشنهاد یا انتقادی دارید، لطفاً در کادر زیر مرقوم بفرمایید.
  
  ارسال

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0