ماژول مديريت جلسات و صورت جلسات
        با توجه به اينکه در همه سازمان ها ونهاد ها غالبا جلسات متعددي برگزار مي شود، نگهداري اطلاعات مربوط به برگزاري اين جلسات و نيز نتايج آنها در غالب صورت جلسات در يک سيستم متمرکز علاوه بر تسهيل امور مربوط به مديريت جلسات، مي تواند مورد استفاده مديران سازمان جهت بررسي روند فعاليت هاي سازمان و تصميم گيري هاي مديران قرار گيرد.

        از اين رو جهت تسهيل امور مربوط به مديريت جلسات، ماژول مديريت جلسات و صورت جلسات با ساختار و مشخصات زير پيشنهاد مي گردد :

        •    ثبت و مشاهده اطلاعات جلسات شامل شماره جلسه، عنوان، دستور کار، محل برگزاري، تاريخ و ساعت برگزاري و ...
        •    ثبت و مشاهده اطلاعات مربوط به رييس و دبير جلسه شامل نام و نام خانوادگي، سمت، پست الکترونيک و ...
        •    مديريت اعضاي مدعو از داخل و يا خارج سازمان
        •    صدور اطلاعيه جلسه و نمايش آن در سايت سازمان
        •    ثبت و نمايش اطلاعات صورت جلسه براي هر جلسه شامل اعضاي حاضر و غايبين جلسه، عناوين پيشنهادهاي مطرح شده، خلاصه مذاکرات انجام گرفته، مصوبات جلسه، ساعت خاتمه جلسه، تاريخ جلسه بعد، پيشنهاد دستور کار جلسه بعد و ...
        •    امکان اعمال توالي بين جلسات با نگهداري شماره و خلاصه مفاد صورت جلسه قبل
         
         
         
         
         
         
         
        راه اندازی وب سایت سازمانی, راه اندازی پورتال سازمانی, پورتال, پرتال, راه اندازی پورتال, ساخت پورتال, ایجاد پورتال, وب سایت, انواع پورتال, نوع پورتال, نوع پرتال, ایجاد پرتال, سفارش پرتال پرتال, ساخت پورتال, پورتال, راه اندازی پورتال سازمانی, راه اندازی وب سایت سازمانی, ایجاد پورتال, راه اندازی پورتال وب سایت, طراحی پرتال, فروش پورتال, طراحی پورتال, فروش پرتال

        6.1.7.0
        گروه دورانV6.1.7.0