معرفی AASTRA

        AASTRA


        کمپانی Aastra یک شرکت کانادایی می باشد که در بسیاری از زمینه های ارتباطاتی مخصوصا، ارتباطات مبتنی بر IP جزء یکی از پیشروترین شرکتها می باشد. در حقیقت محصولات این شرکت در زمینه VoIP دارای گستردگی بسیاری هستند که تقریبا تمام زمینه ها را پوشش می دهند. این شرکت سومین شرکت تامین کننده تجهیزات VoIP در سطح اروپا می باشد.

        شرکت Aastra در سال 1983 فعالیتهای خود را با ارائه خدمات فنی و مهندسی در کشور کانادا شروع کرد و در سال 1993 وارد فعالیتهای مخابراتی شد. پس از رشد بی سابقه این شرکت در سال 1996 وارد بورس گردید و میزان سرمایه گذاری این شرکت در بخش تحقیقات از مبلغ 6 میلیون دلار در سال 1996 به 100 میلیون دلار در سال 1999 افزایش پیدا کرد. از سال 2000 تا 2002 فعالیتهای ترکیبی در زمینه تولید محصولات مخابراتی با شرکتهای Lucent و Nortel انجام داد. در سال 2003 تولیدات PBX های شرکت Ascom را به عهده گرفت و در سال 2005 تولید PBX های شرکتهای EADS Telecom و DeTeWe را انجام داد.

        این شرکت در سال 2008 با شرکت اریکسون مشترک گردید و در حال حاضر کلیه محصولات ارتباطی مبتنی بر IP که توسط کمپانی اریکسون معرفی و تبلیغ می گردد توسط شرکت Aastra تولید می گردد. پس از این همگرایی سهم Aastra-Ericsson از کل تجارت مبتنی بر IP در سطح جهان به حدود 16 درصد رسید. جدول زیر نمایش دهنده سهم شرکتهای فعال در زمینه VoIP از بازار جهانی میباشد که توسط موسسه EMEA تهیه گردیده.

        شرکت نوآوران ارتباطات دوران بعنوان نماینده شرکت Aastra در ایران فعالیت‌های خود را با این شرکت از سال 1388 آغاز نموده و تاکنون در بسیاری از پروژه های ارجاعی به این شرکت از محصولات فوق استفاده نموده است.

        با توجه به سوابق و تجربه شرکت نوآوران ارتباطات دوران در زمینه ارتباطات مبتنی بر VoIP در سطوح کوچک تا شبکه های کشوری و پروژه های ملی این شرکت آماده ارائه مصحولات و پاسخگویی در زمینه کلیه محصولات شرکت Aastra می باشد.

        فرم ثبت درخواست یا مشاوره

        6.1.7.0
        گروه دورانV6.1.7.0