این دوره جهت ایجاد  توانایی در  پیاده سازی تکنولوژی های مختلف Voice در یک شبکه می باشد . اندازه  این شبکه می تواند بزرگ و  بسیار بزرگ باشد و این افراد می توانند راه کارهای Voice برای این شبکه پیشنهاد داده و آنها را پیاده سازی نمایند.این دوره روی Cisco Unified Communications Manager تمرکز کرده است . که پیش از این  از آن  با نام Call manager   یاد می شد. و همچنین  پیاده سازی QOS ، Gateway ، Gatekeeper ، IP Phone ها ، برنامه های کاربردی Voice و ابزار های مخصوص Router و Switch از محتوای آموزشی این دوره می باشد. و در انتها در مورد مباحث عیب یابی آموزش داده می شود

سرفصل های دوره:

 Implementing Cisco Voice Communications and QoS *

Implementing Cisco Unified Communications Manager, Part 1 *

 Implementing Cisco Unified Communications Manager, Part 2*

 Troubleshooting Cisco Unified Communications *

 Integrating Cisco Unified Communications Applications*

 

دوره آموزشی, موسسه آموزش CCNA Voip, CCNA Voip, مرکز آموزش CCNA Voip, آموزش CCNA Voip, کارگاه آموزشی CCNA Voip, مرکز آموزش, آموزش شبکه, آموزش شبکه و امنیت, دوره آموزشی شبکه و امنیت, موسسه آموزشی, موسسه آموزش CCNA Voip,


    6.1.7.0
    گروه دورانV6.1.7.0