سیتم خرید و مناقصات از سیستم‌های لجستیك به حساب آمده و وظیفه پیگیری و تحقق درخواست‌های خرید وارده از سیستم انبار ، برنامه‌ریزی تولید و تداركات را بر عهده دارد و دارای قابلیت‌های زیر می­ باشد: ثبت قوانین و مقررات مربوط به خرید ، تعریف انواع خریدها با تنظیمات متفاوت ، انواع روش خرید شامل استعلام، مناقصه و ترك تشریفات مناقصه ، امكان و ارزیابی كمی و كیفی پیمانكاران و انتخاب برنده مناقصه و استعلام امكان ثبت اطلاعات پیش فاكتور و پروفرما ، امكان ثبت مشخصات قرارداد، امكان ارتباط مستقیم با انبار و حسابداری ، امكان تعریف تنخواه و مسئول تنخواه برای خریدهای جزئی، ایجاد سندهای مالی مربوطه بصورت اتوماتیک

•    مدیریت انواع خرید (عمده ، متوسط ، جزئی ) و تنظیم قوانین مربوط به آنها  
•    عملیات مربوط به انواع روش خريد شامل استعلام، مناقصه و ترك تشريفات مناقصه
•    امكان ارزيابي كمي و كيفي پيمانكاران و انتخاب برنده مناقصه و استعلام
•    امكان ارتباط مستقيم با انبار و حسابداري و مشخص کردن تنخواه و مسئول تنخواه براي خريدهاي جزئي
•    ايجاد سندهاي حسابداری مربوطه بصورت اتوماتيك
•    فرآیندهای مکانیزه مربوط به درخواست خرید ، استعلام ، مناقصه و ...

نرم افزار erp, سیستم جامع نرم افزاری, سیستم مدیریت فرایندهای سازمانی, سیستم مدیریت امور مشتریان, معرفی ERP, نرم افزار ای ار پی, راه اندازی erp, بستر erp, فروش erp, خرید erp, فروش نرم افزار erp, چیست ERP, فروش نرم افزار erp, راهکارهای یکپارچه سازمانی, سیست


6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0