نرم افزار SupportCenter plus نرم افزاری است تحت وب برای پشتیبانی از مشتری که توانایی مدیریت موثر Ticketهای مشتری، حساب های کاربری، قرار داد سرویس و اطلاعات ارتباطی آنان را در اختیار سازمان قرار می دهد. مزایای مذکور تجربه کاری قوی و دقیقی را در اختیار کاربر نهایی قرار می دهد.

مزایا

ارتباطات از چندین کانال
  • ایمیل، تلفن، پورتال، رسانه اجتماعی و ...دریافت یک تنها یک نما از فعل و انفعال مشتری بدون توجه به کانال ارتباطی استفاده شده از سوی مشتری

واحد های کسب و کار
  • اجازه دهید تا هر بخش از سازمان شما سرویس و یا محصول خاص خود را تعریف کرده و بعنوان یک واحد مستقل کار کند. در این باره باید بیشتر بدانید.

مدیریت پاسخ از طریق ایمیل
  • رهگیری و مدیریت تمامی ایمیل های مشتریان با استفاده سیستم قوی مدیریت ایمیل

پورتال مشتری
  • پیاده سازی پورتال خود مختار و دلخواه که این قابلیت را در اختیار مشتری قرار می دهد تا Ticket های خود را ارسال نموده، آنها را رهگیری کرده، در پایگاه دانش به جستجو پرداخته و گزارش گیری نماید.

راهکارها و پایگاه دانش
  • قابلیت و عملکرد خود را با انجام کارهای تکراری از دست ندهید. اولین تماس و رسیدن به پاسخ یک واقعیت است

مدیریت حساب کاربری و اطلاعات تماس
  • اطلاعات مشتریان خود شامل محصولات/سرویس های خریداری شده، قراردادهای فعال و ساختار سلسله مراتبی سازمان آنان را براحتی مدیریت نمایید.

مدیریت SLA و قرارداد
  • مدیریت چندین قرارداد سرویس و پشتیبانی مرتبط با آن به مظنور ارایه خدمات و حسابرسی به موقع به مشتریان

حسابرسی و مدیریت زمان برای مشتریان
  • رهگیری و ثبت زمان استفاده شده برای مشتریان، استفاده از فیلترهای متنوع برای دریافت جزئیات دقیق هر زمان

گزارشات، داشبوردها و KPIها
  • با استفاده از گزارشات واقعی و بصری و داشبوردها هر نوع اطلاعاتی را در مورد Help Desk بدست آورید

یکپارچگی با سیستم کامپیوتری تلفن
  • با فراهم سازی یکپارچگی بین سیستم تلفنی خود و SupportCenter Plus و ارائه تجربه ای متفاوت، مشتریان خود را شگفت زده کنید

یکپارچگی با اکو سیستم سازمانی
  • اجازه دهید نرم افزارهای کاربردی موجود در سازمان با SupportCenter Plus ارتباط برقرار کرده و با آن تبادل داده نمایند

پشتیبانی از چندین زبان
  • احساس راحتی در کاربر با ارائه واسطی هم زبان با آنها. SupportCenter Plus در 13 زبان گونان قابل تهیه است

دسترسی سیار
  • قابلیت دسترسی به SupportCenter Plus برای آن دسته از مسئولین که نیاز به دسترسی ازطریق گوشی های خودکار خود را دارند. نسخه کلاینتی موبایل سازگار با iPhone، آندروید، Blackberry و دیگر گوشی های هوشمند است






        6.1.7.0
        گروه دورانV6.1.7.0