Web Help Desk
 
IT Help Desk مبتنی بر وب و مدیریت دارایی
 
  • موثرتركردن پروسه‌ تیكت‌های help desk از درخواست تا رفع مشكل
  • شامل فرم‌های كاملاً سفارشی سازی شده به منظور ساده‌سازی در پشتيبان‌گيری دوره‌ای و گردشی
  • مدیریت و رهگیری طول عمر دارایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری 
  • پشتیبانی از رفع خودكار مشكلات با امكان جست‌وجوی منبع اطلاعات
  • قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه برای لاگین‌های تكنیسین‌ها  بدون هزینه‌ مخفی برای كاربران يا مديران IT
 
 
 
 



6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0