محصولات دوران - دورتال

گروه دوران، یکی از موفق‌ترین مجموعه شرکت‌های دانش بنیان می‌باشد که با هدف ارائه محصولات و خدمات متنوع در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس گردیده است.

این گروه که بیش از 20 سال از تاسیس آن می‌گذرد با ساماندهی کادری 450 نفره و بهره‌گیری از دانش روز دنیا، فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید و ارائه نرم‌افزار، تجهیزات و خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله راهکارهای پورتال سازمانی دارد.

  • پرسنل متخصص

    متخصصین، پروژه ها را مدیریت می کنند.
  • مشتریان

    بیش از 3000 مشتری و نمونه‌کار
  • پشتیبانی فنی

    ارائه خدمات پشتیبانی حرفه ای
دورتال


دورتال مجموعه‌ای است از سامانه‌های متنوع و کاربردی در راستای تامین راهکارهای استاندارد پورتال سازمانی کاملا امن، که با هدف نوآوری و توسعه در کسب و کار الکترونیک ارائه گردیده است.

همه سازمان‌ها با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به شهروندان و مراجعه کنندگان به یک سیستم پورتال استاندارد و امن نیاز دارند. دورتال به عنوان یک سیستم جامع تحت وب، راهکاری مناسب در راستای استراتژی عرضه خدمات الکترونیکی، ارائه محتوا و منابع اطلاعاتی تحت بستری یکپارچه و استاندارد‌سازی شده و همچنین ارتباط با سایر سرویس‌های سازمانی به شمار می رود. دورتال به سازمان این امکان را می‌دهد تا بدون توجه به گستردگی و توزیع مکانی، تعداد نیروی انسانی و حجم تراکنش‌های آن سازمان به برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار خود بپردازد.

دورتال

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0