محصولات دوران - امنیت

در جهان امروز، اطلاعات کلیدی‌ترین دارایی و سرمایه در جهت رشد و موفقیت هر سازمان است. به همین منظور باید اقدامات لازم برای حفظ امنیت این سرمایه مهم صورت گیرد.

بومی‌سازی فناوری‌های راهبردی حوزه امنیت یکی از دغدغه‌های اصلی گروه دوران است و در چند سال گذشته و با بهره‌گیری از متخصصین و کارشناسان ارشد این حوزه به نتایج شایان ذکری دست یافته است. گروه دوران به منظور دست‌یابی به شعار "امنیت وارداتی نیست" سعی داشته تا در مهمترین موارد امنیتی از قبیل سیستم‌های سخت‌افزاری مدیریت تهدیدات یکپارچه (UTM) با ماژول‌هایی از قبیل فایروال، فیلترینگ، آنتی‌ویروس، مدیریت پهنای باند و ... گام‌های تاثیرگذاری بردارد.

  • پرسنل متخصص

    متخصصین، پروژه ها را مدیریت می کنند.
  • مشتریان

    بیش از 3000 مشتری و نمونه‌کار
  • پشتیبانی فنی

    ارائه خدمات پشتیبانی حرفه ای
محصولات بومی امنیت

همچنین ارائه راه‌حل جامع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدیریت رخدادهای امنیتی جهت مراکز SOC تلاشی بود در جهت دستیابی و تحقق امنیت بومی. سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با راه‌اندازی فرایند مدیریت ریسک، محرمانگی، یکپارچگی و در دسترس بودن اطلاعات را تضمین می کند و طرف‌های ذینفع را از وجود مدیریت کافی بر ریسک‌های امنیتی موجود، مطمئن می‌سازد.

طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در سازمان‌ها، تحت تاثیر نیازها و اهداف، الزامات امنیتی، فرایندهای بکار گرفته شده و اندازه و ساختار سازمان، قرار دارد. از دیگر محصولات گروه دوران در حوزه امنیت سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مدیریت و نگهداری ISMS می باشد.

محصولات بومی امنیت

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0